Σταθερές υπηρεσίες & Κάλυψη εκτάκτων αναγκών:
Δωρεάν – Πανελλαδικά – Όλο το 24ωρο – Καθημερινά – Απόλυτη τήρηση των κανόνων ασφάλειας
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» σταθερά από την πρώτη στιγμή
βρίσκεται σε εγρήγορση ώστε να ανταποκρίνεται στα ολοένα αυξανόμενα αιτήματα υποστήριξης των παιδιών και των οικογενειών τους. Οι υπηρεσίες εμπλουτίζονται ακολουθώντας τις νέες και συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές και υγειονομικές συνθήκες.Παράλληλα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει αναπτύξει ένα αυστηρό πρωτόκολλο διαχείρισης όλων των εσωτερικών θεμάτων του Οργανισμού για τη διασφάλιση της υγείας των 300 παιδιών που μεγαλώνει στα 11 Σπίτια του, των δεκάδων χιλιάδων παιδιών που στηρίζει και φυσικά των 500 εργαζομένων και των χιλιάδων εθελοντών του.
Φυσικά, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είχε επιτευχθεί με την ίδια συνέπεια, συνέχεια και ποιότητα, χωρίς την πολύτιμη υποστήριξη των πολιτών που παρά τις δυσκολίες στηρίζουν με κάθε τρόπο την προσπάθεια και των επιχειρήσεων.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» από την πρώτη στιγμή, έχει θέσει στη διάθεση των συναρμόδιων αρχών τις υπηρεσίες, το ανθρώπινο δυναμικό και τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό του, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση των πολλών και πολύπλευρων συνεπειών της πανδημίας.
Οι δωρεάν υπηρεσίες που παρέχει πανελλαδικά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και καλεί όλους τους πολίτες να αξιοποιήσουν είναι:
Με ένα τηλέφωνο, δωρεάν και ανώνυμα, όλο το 24ωρο, καθημερινά στη Γραμμή SOS 1056 (χαρακτηρισμένη ως Γραμμή έκτακτης ανάγκης και διασυνδεδεμένη με τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112).
Καλείτε δωρεάν τη Γραμμή SOS 1056, όλο το 24ωρο, καθημερινά, για:
- Συμβουλευτική και Κοινωνικήυποστήριξη
- Αναφορές ανώνυμες ή επώνυμες για κακοποίησηπαιδιών
- Ανάγκη για αίμα καιαιμοπετάλια
- Παροχή κατευθύνσεων για κάθε θέμα και διασύνδεση με άλλεςυπηρεσίες
- Τηλεφωνική σύνδεση με γιατρούς για προβλήματα υγείαςπαιδιών
- Ατομική συμβουλευτική μέσω skype απόΨυχολόγους
- Chat Application, με το οποίο μπορούν τα παιδιά να επικοινωνούν με τους Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς της Γραμμής, με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής τηςΕΤΕ.
- Επιτόπια παρέμβαση για παιδιά που διατρέχουν άμεσο κίνδυνο και τη μεταφορά τους σε ασφαλέςπεριβάλλονσεσυνεργασίαμετιςαρμόδιεςΑστυνομικέςκαιΕισαγγελικέςΑρχές
Με ένα τηλέφωνο, δωρεάν και ανώνυμα, όλο το 24ωρο, καθημερινά στην Ευρωπαϊκή Γραμμή για τις Εξαφανίσεις 116000
- Διαχείριση περιστατικών εξαφάνισης ανηλίκων από 0 έως 18ετών
- Διαχείριση περιστατικών εξαφάνισης ενηλίκων από 18 έως 60 ετών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ομάδες υψηλούκινδύνου
- Ενεργοποίηση ομάδας Έρευνας και Διάσωσης «ΘανάσηςΜακρής»
- Ενεργοποίηση Amber Alert Hellas για περιστατικά εξαφάνισηςανηλίκων
- Ενεργοποίηση Missing Alert Hellas για περιστατικά εξαφάνισηςενηλίκων
Με ένα τηλέφωνο, δωρεάν και ανώνυμα, όλο το 24ωρο, καθημερινά στην Ευρωπαϊκή Γραμμή για την υποστήριξη Παιδιών και Εφήβων 116111
- Ατομική συμβουλευτική μέσω skype απόΨυχολόγους
- Παροχή υποστήριξης σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς κ.λ.π. για οποιοδήποτε θέμα αφορά σεπαιδί
- Chat Application, με το οποίο μπορούν τα παιδιά να επικοινωνούν με τους Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς της Γραμμής, με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής τηςΕΤΕ.
Υποστήριξη παιδιών με προβλήματα Υγείας
- Διακομιδές πανελλαδικά, νεογνών και παιδιών με τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες εντατικής θεραπείας του Οργανισμού μας(Ασθενοφόρα)
- Κάλυψη ιατρικών αναγκώνπαιδιών
- Ιατρικές εξετάσεις και εμβόλια σε παιδιά
- Τηλεφωνική σύνδεση μεγιατρούς
- Παιδιατρική κατ΄οίκον νοσηλεία για παιδιά με χρόνια και σοβαρά προβλήματα υγείας που παραμένουν στο σπίτιτους.
Υποστήριξη παιδιών και των οικογενειών τους με προβλήματα διαβίωσης
- Ενίσχυσημετρόφιμακαιείδηπρώτηςανάγκηςαπότα15ΚέντραΣτήριξηςπανελλαδικά (Αθήνα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Κέρκυρα, Κόρινθος, Λάρισα, Λέσβος, Πάτρα, Πύργος, Τρίπολη, Χαλκίδα,Χανιά)
- Κατ΄οίκον παραδόσεις ειδών σε οικογένειες με σοβαρά προβλήματα και αντικειμενικές δυσκολίες μετακίνησης π.χ. παιδιά με χρόνια και σοβαρά προβλήματαυγείας
Κάλυψη έκτακτων μετακινήσεων με οχήματα άμεσης επέμβασης του Οργανισμού
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε σοβαρό πρόβλημα και απαιτείται η άμεση μετακίνησή σας, καλέστε μας στη Γραμμή SOS1056.
Ενημέρωση/Επικοινωνία
- Ενημερωτικά άρθρα από το επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού (γιατροί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) αναρτώνται στοκαι στα social media του Οργανισμού.
- Στα social media του Οργανισμού δεχόμαστε τις απορίες, τους προβληματισμούς γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών, παιδιών κ.λ.π. Απαντήσεις δίνονται από το επιστημονικό προσωπικό τουΟργανισμού.
- Ειδικές διαδικτυακές εκπομπές «Ρώτα το Χαμόγελο» με θεματικές, που αφορούν στη διαχείριση όλων των θεμάτων που απασχολούν ενήλικες και παιδιά σε σχέση με τον κορωνοϊό. Στις εκπομπές συμμετέχουν και απαντούν στις ερωτήσεις των θεατών γιατροί, ψυχολόγοι και κοινωνικοίλειτουργοί.
Εκπαίδευση Smile Academy
- Εκπαιδευτική δράση SmileAcademy μέσω της διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας You Learn, για την υλοποίηση μαθημάτων εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας με την εθελοντική συμμετοχή εκπαιδευτικών. Τη δράση ευγενικά υποστηρίζει ηCISCO.
Δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας πανελλαδικά
- Δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας πανελλαδικά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και άλλους φορείς όπως η Γ.Γ. Αθλητισμού. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» διέθεσε τον Κινητό Επιχειρησιακό Κέντρο «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» καθώς και το απαραίτητο ανθρώπινοδυναμικό
Διασύνδεση της Γραμμής SOS 1056 με την Τηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης για τον κορωνoιό 10306
- Διασύνδεση της Εθνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056 με την Τηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης για τον κορωνoιό 10306, που δημιούργησε το Υπουργείο Υγείας. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναλαμβάνει όλες τις κλήσεις που αφορούν σε παιδιά και τις οικογένειέςτους.
Υποστήριξη θυμάτων ενδοοικογενειακής Βίας
- Υποστηρικτές υπηρεσίες φροντίδας σε γυναίκες και τα παιδιά τους, θύματα ενδοοικογενειακής Βίας, σε συνεργασία και με τη Γ.Γ. Ισότητας και Οικογενειακής Πολιτικής και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά τηςΒίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου