Η 21χρονη είχε γεννήσει το μωρό της πριν από δύο μήνες...
κατά τη διάρκεια καβγά με τον σύντροφό της και πατέρα του παιδιού.
Το
περιστατικό συνέβη σε ξενοδοχείο στην πόλη Τιμισοάρα της Ρουμανίας στο
οποίο έμενε η 21χρονη μετά τη γέννα καθώς δεν μπορούσε να επιστρέψει
στην Ιταλία λόγω του lockdown εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.
Στο
βίντεο φαίνεται η 21χρονη να έχει μια λεκτική διαφωνία με τον 38χρονο
Ρουμάνο σύντροφό της και κάποια στιγμή να πετάει σαν άψυχη κούκλα το
μόλις δύο μηνών μωρό.
Γιατρός που εξέτασε το μωρό διαπίστωσε ότι
είχε υποστεί τραύμα στον εγκέφαλο και γι' αυτό χρειάστηκε να νοσηλευθεί
σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Το βρέφος παραμένει για νοσηλεία, αν και εκτός ΜΕΘ, σε νοσοκομείο έχοντας στο πλευρό του τον 38χρονο.
Όσο για την 21χρονη συνελήφθη και αναμένεται να οδηγηθεί σε δικαστήριο ενώ η έρευνα συνεχίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου