Εκτός από τα αποδεδειγμένα αγωνιστικά οφέλη, ο
Κριστιάνο ανεβάζει όλα τα οικονομικά deals της Γιούβε και γιγαντώνει
ακόμα περισσότερο την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα του brand της.
Το τελευταίο διάστημα, ο Ρονάλντο δείχνει να κρατάει μόνος του τη
Γιουβέντους. Ειδικά με την αλλαγή του χρόνου έχει σκοράρει
και στα οκτώ ματς σε όλες τις διοργανώσεις και μάλιστα 12 φορές. Αγωνιστικά, ο CR7 λειτουργεί στα αναμενόμενα απολύτως κυριαρχικά στάνταρ του, αλλά αυτό για την οικογένεια Ανιέλι ίσως να είναι και το δευτερεύον όφελος που έχει προκύψει από την απόκτησή του. Το οικονομικό σκέλος και η επιρροή που ασκεί η παρουσία του Πορτογάλου σούπερ σταρ στο Τορίνο, έχει απογειώσει τα έσοδα σχεδόν από κάθε εμπορική συμφωνία του club.
Το τελευταίο τέλειο deal που πέτυχε η Γιούβε, είχε να κάνει με τη χορηγία του γηπέδου της, η οποία θα της αποφέρει για την επόμενη 10ετία ένα συνολικό ποσό της τάξης των 103 εκατ. ευρώ. Ουσιαστικά η ασφαλιστική εταιρία “Alianz” με αυτά τα 10,3 εκατ. ευρώ ετησίως εξασφάλισε και κάποια ακόμα εξτραδάκια. Αυτά είναι η παρουσία της στη φόρμα για το ζέσταμα πριν τα παιχνίδια της αντρικής ομάδας, αλλά και στην πλάτη στα παιχνίδια της γυναικείας.
Γενικότερα, όλες οι βελτιωμένες συμφωνίας που έχει συνάψει πρόσφατα η Γηραιά Κυρία, πιστώνονται και στον Ρονάλντο, καθώς είναι παγκόσμιο το ενδιαφέρον για την παρουσία του και αυτό επιβεβαιώνεται μέσω των social media, καθώς σε κάθε τι που σχετίζεται μαζί του, δίπλα φιγουράρει και το λογότυπο της Γιουβέντους. Και πραγματικά δεν θα μπορούσε να γίνεται καλύτερη διαφήμιση, με τα νούμερα σε όλα τα social προφίλ του club να έχουν γνωρίσει απερίγραπτη άνοδο.
Μεγαλύτερο παράδειγμα για όλ’ αυτά δεν υπάρχει από τη μάχη της Nike με την Adidas, η οποία μπλέχτηκε για τα καλά με την άφιξή του στο Τορίνο πριν 1,5 χρόνο. Ο Κριστιάνο έχει ένα εκπληκτικά τεράστιο συμβόλαιο με την πρώτη έως και το 2026 κι αυτό δεν θα έσπαγε. Ωστόσο, η Adiads έχει αντίστοιχα με την ομάδα. Η τελευταία θεώρησε σωστά επιχειρηματικά, ότι μόνο να κερδίσει είχε από αυτή την ιστορία κι ας είναι “κλειδωμένος” ο σούπερ σταρ της ομάδας στη μεγάλη αντίπαλο.
Οπότε, πέρσι, με το που μπήκε το 2019, ενεργοποιήθηκε η συμφωνία των δύο πλευρών που προέβλεπε το εκπληκτικό: να απογειωθεί από τα 23,25 εκατ. ευρώ, στα 50,1 ετησίως και αυτό μέχρι το 2027, το συμβόλαιο χορηγίας. Σε αυτά τα σημαντικά υπάρχουν και ένα σωρό μικρότερες συμφωνίες της Γιουβέντους, που έχουν επηρεαστεί θετικά από το ότι έχει στις τάξεις της τον Ρονάλντο.
Ακόμα και σε εσωτερικό επίπεδο, δηλαδή η εταιρία αυτοκινήτων “Jeep”, η οποία ανήκει στον όμιλο της “Fiat”, δηλαδή στους Ανιέλι και που διαφημίζεται στη βασική εμφάνιση της ομάδας, έσπευσε να ανεβάσει από τα 17 εκατ. ευρώ στα 41 τα ετήσια χρήματα που πληρώνει. Κι αυτό γνωρίζοντας ότι επιχειρηματικά ο CR7 κάνει τη φανέλα πιο προβεβλημένη και το brand πιο αναγνωρίσιμο σε όλον τον κόσμο. Ωσπου φτάνουμε στον χρηματιστηριακό αντίκτυπο όλων αυτών.
Για τους πρώτους μήνες του 2020, αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 300 εκατ. ευρώ, ενώ η μετοχή της Γιουβέντους εδώ και 1,5 χρόνο βιώνει σταδιακή άνοδο ή και σταθερότητα, αφού όμως μετά την μεγάλη μεταγραφή είχε απογειωθεί. Και καταλήγοντας, υπάρχει η αποτύπωση της συνολικής αξίας του συλλόγου. Προφανώς η Γιούβε, τεχνοκρατικά, κάνει τρομερά σωστές κινήσεις, αλλά ο Ρονάλντο της έδωσε αυτό το κάτι που ίσως της έλειπε, ώστε να ασχοληθούν πολύ περισσότεροι μαζί της. Ακόμα και οι οπαδοί των άλλων ομάδων δηλαδή. Και κάπως έτσι βρέθηκε το market value της από τα 160 εκατ. ευρώ του 2010, στο 1,4 δισ. του σήμερα.
https://balla.com.cy/2020/02/16/pos-o-ronalnto-apogeionei-chrimatistiriaka-ti-gioyventoys/
και στα οκτώ ματς σε όλες τις διοργανώσεις και μάλιστα 12 φορές. Αγωνιστικά, ο CR7 λειτουργεί στα αναμενόμενα απολύτως κυριαρχικά στάνταρ του, αλλά αυτό για την οικογένεια Ανιέλι ίσως να είναι και το δευτερεύον όφελος που έχει προκύψει από την απόκτησή του. Το οικονομικό σκέλος και η επιρροή που ασκεί η παρουσία του Πορτογάλου σούπερ σταρ στο Τορίνο, έχει απογειώσει τα έσοδα σχεδόν από κάθε εμπορική συμφωνία του club.
Το τελευταίο τέλειο deal που πέτυχε η Γιούβε, είχε να κάνει με τη χορηγία του γηπέδου της, η οποία θα της αποφέρει για την επόμενη 10ετία ένα συνολικό ποσό της τάξης των 103 εκατ. ευρώ. Ουσιαστικά η ασφαλιστική εταιρία “Alianz” με αυτά τα 10,3 εκατ. ευρώ ετησίως εξασφάλισε και κάποια ακόμα εξτραδάκια. Αυτά είναι η παρουσία της στη φόρμα για το ζέσταμα πριν τα παιχνίδια της αντρικής ομάδας, αλλά και στην πλάτη στα παιχνίδια της γυναικείας.
Γενικότερα, όλες οι βελτιωμένες συμφωνίας που έχει συνάψει πρόσφατα η Γηραιά Κυρία, πιστώνονται και στον Ρονάλντο, καθώς είναι παγκόσμιο το ενδιαφέρον για την παρουσία του και αυτό επιβεβαιώνεται μέσω των social media, καθώς σε κάθε τι που σχετίζεται μαζί του, δίπλα φιγουράρει και το λογότυπο της Γιουβέντους. Και πραγματικά δεν θα μπορούσε να γίνεται καλύτερη διαφήμιση, με τα νούμερα σε όλα τα social προφίλ του club να έχουν γνωρίσει απερίγραπτη άνοδο.
Μεγαλύτερο παράδειγμα για όλ’ αυτά δεν υπάρχει από τη μάχη της Nike με την Adidas, η οποία μπλέχτηκε για τα καλά με την άφιξή του στο Τορίνο πριν 1,5 χρόνο. Ο Κριστιάνο έχει ένα εκπληκτικά τεράστιο συμβόλαιο με την πρώτη έως και το 2026 κι αυτό δεν θα έσπαγε. Ωστόσο, η Adiads έχει αντίστοιχα με την ομάδα. Η τελευταία θεώρησε σωστά επιχειρηματικά, ότι μόνο να κερδίσει είχε από αυτή την ιστορία κι ας είναι “κλειδωμένος” ο σούπερ σταρ της ομάδας στη μεγάλη αντίπαλο.
Οπότε, πέρσι, με το που μπήκε το 2019, ενεργοποιήθηκε η συμφωνία των δύο πλευρών που προέβλεπε το εκπληκτικό: να απογειωθεί από τα 23,25 εκατ. ευρώ, στα 50,1 ετησίως και αυτό μέχρι το 2027, το συμβόλαιο χορηγίας. Σε αυτά τα σημαντικά υπάρχουν και ένα σωρό μικρότερες συμφωνίες της Γιουβέντους, που έχουν επηρεαστεί θετικά από το ότι έχει στις τάξεις της τον Ρονάλντο.
Ακόμα και σε εσωτερικό επίπεδο, δηλαδή η εταιρία αυτοκινήτων “Jeep”, η οποία ανήκει στον όμιλο της “Fiat”, δηλαδή στους Ανιέλι και που διαφημίζεται στη βασική εμφάνιση της ομάδας, έσπευσε να ανεβάσει από τα 17 εκατ. ευρώ στα 41 τα ετήσια χρήματα που πληρώνει. Κι αυτό γνωρίζοντας ότι επιχειρηματικά ο CR7 κάνει τη φανέλα πιο προβεβλημένη και το brand πιο αναγνωρίσιμο σε όλον τον κόσμο. Ωσπου φτάνουμε στον χρηματιστηριακό αντίκτυπο όλων αυτών.
Για τους πρώτους μήνες του 2020, αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 300 εκατ. ευρώ, ενώ η μετοχή της Γιουβέντους εδώ και 1,5 χρόνο βιώνει σταδιακή άνοδο ή και σταθερότητα, αφού όμως μετά την μεγάλη μεταγραφή είχε απογειωθεί. Και καταλήγοντας, υπάρχει η αποτύπωση της συνολικής αξίας του συλλόγου. Προφανώς η Γιούβε, τεχνοκρατικά, κάνει τρομερά σωστές κινήσεις, αλλά ο Ρονάλντο της έδωσε αυτό το κάτι που ίσως της έλειπε, ώστε να ασχοληθούν πολύ περισσότεροι μαζί της. Ακόμα και οι οπαδοί των άλλων ομάδων δηλαδή. Και κάπως έτσι βρέθηκε το market value της από τα 160 εκατ. ευρώ του 2010, στο 1,4 δισ. του σήμερα.
https://balla.com.cy/2020/02/16/pos-o-ronalnto-apogeionei-chrimatistiriaka-ti-gioyventoys/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου