ΝΟΣΗΛΕΥΘΗΚΕ 8 ΜΕΡΕΣ
Θύμα δαγκώματος από φίδι, και συγκεκριμένα από οχιά, έπεσε ένας άνδρας στη Λάρισα.
Η άνοδος της θερμοκρασίας που έχει ως αποτέλεσμα την ζέστη των προηγούμενων ημερών πιθανόν να συνέβαλαν στην εμφάνιση
της οχιάς στην περιοχή των Γόννων όπου και δάγκωσε κάτοικο ο οποίος νοσηλεύθηκε επί 8 μέρες στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
Μετά από 8 μέρες, τελικά πήρε εξιτήριο, τα παιδιά του ωστόσο θέλοντας να δείξουν την επίδραση του δαγκώματος από την οχιά στο χέρι του πατέρα τους, δημοσίευσαν ένα βίντεο με φωτογραφίες στις οποίες αποτυπώνεται η παραμόρφωση που υπέστη μέρα με τη μέρα.
Ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο ήθελαν να ευχαριστήσουν το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Γόννων, καθώς και του Νοσοκομείου Λάρισας.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/fidi-apisteytes-eikones-apo-tsimpima-ohias-larisa
Θύμα δαγκώματος από φίδι, και συγκεκριμένα από οχιά, έπεσε ένας άνδρας στη Λάρισα.
Η άνοδος της θερμοκρασίας που έχει ως αποτέλεσμα την ζέστη των προηγούμενων ημερών πιθανόν να συνέβαλαν στην εμφάνιση
της οχιάς στην περιοχή των Γόννων όπου και δάγκωσε κάτοικο ο οποίος νοσηλεύθηκε επί 8 μέρες στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
Μετά από 8 μέρες, τελικά πήρε εξιτήριο, τα παιδιά του ωστόσο θέλοντας να δείξουν την επίδραση του δαγκώματος από την οχιά στο χέρι του πατέρα τους, δημοσίευσαν ένα βίντεο με φωτογραφίες στις οποίες αποτυπώνεται η παραμόρφωση που υπέστη μέρα με τη μέρα.
Ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο ήθελαν να ευχαριστήσουν το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Γόννων, καθώς και του Νοσοκομείου Λάρισας.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/fidi-apisteytes-eikones-apo-tsimpima-ohias-larisa
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου